דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פולדרים לעסקים והתפקיד שלהם במיתוג כולל 

מאת    [ 13/05/2012 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 2012 פעמים ]

לעסקים, בכל גודל, עומדות אפשרויות רבות ליצור רושם ראשוני בקרב הלקוח הפוטנציאלי, הן בפגישה הראשונית, הן במהלך העבודה והן ככלי עבור שימור לקוחות. שיטות אלו כוללות שימוש באמצעים וויזואליים, אמצעים המביעים סממנים רגשיים ואמצעים נוספים. עסק המעוניין להגדיל את כל לקוחותיו, מבקש להבין את חשיבותם של אמצעים אלו.

פולדרים עסקיים הם כלי נהדר ליצירת רושם ראשוני אל מול הלקוח הפוטנציאלי. גשו אל הפגישה הראשונה ביניכם, כשלידיכם זוג פולדרים: אחד עבור מסמכים ואחד עבורו, אותו תוכלו להעניק לו כאות מחווה לעסקה שזה עתה סגרתם. אומנם, אין די בשימוש בפולדר ריק או פשוט.

לקבל את הפולדר שתרצו

פולדרים עסקיים ניתן להזמין בגדלים רבים, בהתאם לצרכים שלכם ושל לקוחותיכם, עם הדפסות שונות ויצירתיות. ראשית, חשוב לערוך סקר בקרבכם ובקרב עובדיכם ולהבין אילו פולדרים ישמשו אותם בצורה הטובה ביותר. האם אלו פולדרים מקרטון? מעור? עם כיס לעט? לזיכרון נייד או כל מדיה מגנטית להם שימוש רחב בבתי העסק כיום.

שנית, צרו לעצמכם קו עיצוב. בדקו עם עצמכם כיצד אתם מעוניינים שיחשבו על חברתכם. מה הייחודי לה, למוצר שלה? במה היא שונה מחברות אחרות הקיימות בשוק ומפרסמות נאמנה את המוצר שלהן? רק באמצעות יצירת ייחודיות לעסק שלכם, תוכלו למשוך את עינו של הלקוח.

הכלי למיתוג, לפרסום ולעובדים טובים יותר  

פולדרים הם דרך מעולה למיתוג עסקכם אל מול הלקוח. קחו בחשבון כי במפגש הראשון נוצר הרושם הראשוני שילווה את עבודתכם המשותפת לאורך כל התקופה, ויהיה הלבנה הבסיסית בהחלטתו של הלקוח לחפש עסק אחר שיציע עבורו את אותם השירותים, או לבטוח בכם ולהעניק לעסק שלכם את ממונו. פולדרים בעלי קו עיצוב ייחודי שימשכו את עינו של הלקוח, יתרמו לתחושת הרצינות והמחויבות של העסק בקרבו.

יתרון נוסף הקיים לפולדרים הוא המיתוג הפנימי. הם ישמשו גם את עובדיכם במהלך עבודתם הקשה, עבור סידור מסמכיהם, ושמירה על פרטיותם. עובדיכם שיקבלו את הפולדרים האיכותיים ירגישו שהשקעתם בהם וכי הם עובדים בחברה רצינית. השקעה זו תתגמל אתכם בהמשך, מאחר שהנוסחה פשוטה: עובדים שמחים יותר יעניקו לכם יותר.

פולדרים עסקיים הם כלי נהדר עבור מיתוג פנימי וחיצוני של חברתכם. יש מי שיראה בהם אמצעי מיותר או שטחי אך שילוב נכון שלהם בתוך מערכת שלמה של מיתוג יכול להיות מאוד מוצלח. עשו בהם שימוש מושכל והשקיעו בעיצובם, הם המפגש הראשוני שלכם עם הלקוח, וכלי נהדר עבור עובדיכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב